Wednesday 25 October 2017

Best Alternativet Trading Mentor


Er du på utkikk etter en opsjonshandel Mentor. Finne en opsjonshandler mentor var virkelig nøkkelen til suksessen min, og grunnen til at jeg nå kan lære deg om velstandsbygging. Her er hvem jeg er og hva jeg tror. Jeg er bare en gjennomsnittlig vanlig person som underveis var mentorisert av noen utrolig velstående personer. De lærte meg de hellige rikets hemmeligheter, og jeg tok informasjonen og løp med den. Jeg lærte å lage 500 til 1000 i måneden på så lite som 15 minutter dag og det har forandret livet mitt til det bedre. Jeg tror at investeringsstrategier skal være enkle, ikke kompliserte. Jeg tror på å sette makten i hendene og gi deg mulighet til å lykkes på egenhånd. Jeg tror at vi skal jobbe slik at vi kan bruke mer tid sammen med familien vår, i motsetning til å tilbringe hele tiden vår arbeid. Og jeg tror også at deling av de velstående hemmeligheter bidrar til å bygge bro mellom gapet mellom de rike og de fattige. For å lære litt mer om meg, se den korte velkomstvideoen under. Gjennom Free Transpar ent Trading Community hvor du vil oppdage fem måter å oppnå økonomisk frihet på fem år eller mindre. Jeg antar at du vil vite hvem jeg er, hvorfor skal du høre på meg, og hva kan jeg lære deg om opsjonshandel? du er på denne siden av disse grunnene, og jeg håper du finner det du leter etter. Hvis du bare er klar, er du nysgjerrig, så les deg vekk. Jeg er bare en vanlig fyr som elsker å hjelpe folk og tror at alt er bra ment å bli delt. Og valghandel er absolutt en veldig god ting. My fødselsnavn er Travis Wilkerson, men folk kaller meg Trader Travis og opsjonshandelen har dramatisk forbedret kvaliteten på mitt liv, så vel som min familie, jeg er i full tid alternativ handelsmann imidlertid min trading stil krever ikke en stor tid forpliktelse, så dette er ikke min eneste inntektskilde. Hvordan ble jeg en opsjonshandler. Jeg hadde allerede investert i aksjer og fond med minimal suksess før jeg ble introdusert til opsjonshandel Jeg var motivert for å lære om aksjeopsjoner fordi jeg var midt i en forretningssvikt. Jeg hadde over 400 000 i gjeld, og jeg trengte penger, og jeg trengte det fort. Å jobbe med en vanlig bedriftsjobb skulle ikke kutte den så en av vennene mine introduserte meg til en fyr som på den tiden var hans opsjonshandler mentor. Denne fyren var en multi-millionær og hadde vært trading aksjeopsjoner i 20 år. Etter å ha hørt hva han måtte tilby, bestemte jeg meg for at jeg også ville tillate ham Å være min handelshandler for opsjoner. Det første han gjorde var å lære meg grunnleggende budsjettferdigheter, slik at jeg ikke ville ende opp med det samme økonomiske rotet år senere. Budsjettundervisningene var en overraskelse, og jeg kan ikke si at det var en velkommen overraskelse. Jeg ville at han skulle lære meg å lage raske penger, og han begynte med grunnleggende budsjettering. Det var det beste han kunne ha gjort, fordi jeg nå bruker disse ferdighetene til å bygge rikdom i stedet for å bruke alt jeg gjør. I ettertid, jeg innså at han var den beste typen opsjonshandel mentor å ha. Du vil ha en opsjonshandel mentor som ikke bare vil vise deg hvordan du kan tjene penger, men også hvordan du holder det. Etter hvert som timene mine utviklet seg, lærte han til slutt meg hvordan man handler aksjeopsjoner med suksess. Opplevelsen viste seg å være uvurderlig. Innen tre måneder hadde jeg allerede tredoblet kontostørrelsen. Jeg trodde jeg var en naturlig født pro. I det tempoet jeg gikk, var det bare et spørsmål om tid før jeg ble millionær. I hvert fall det var det jeg trodde. I mitt opplyste, egotistiske sinnstilstand Jeg gjorde en typisk feil som de fleste amatørhandlere gjør. Jeg begynte å investere ALLE pengene mine på en handel som forsøkte å bli rikere raskere. Vel, det fungerte i omtrent to år, og da vant mine vaner med meg, jeg krasjet og brente og måtte begynne over Det er hva som skjer når du ikke hører på folk som har lyktes før deg. Her er litt råd jeg vil passere med. Hvis du har en opsjonshandler og han lykkes med å handle, da lytt til dem de lykkes for en grunn. Jeg lærte en verdifull leksjon Å ha mye kunnskap om aksjeopsjoner betyr ikke nødvendigvis at du skal være en god handelsmann. Det hjalp ikke med at jeg handlet nøyaktig motsatt måte at alternativene som handler om meg, lærte meg. og ydmyket, jeg tok noen år av handel. Jeg gikk til slutt tilbake til det grunnleggende og startet igjen, denne gangen ga opp på ideen om å bli rik raskt. Endringen i holdningen gjorde hele forskjellen jeg har hatt fortsatt suksess siden nå og nå tilbringer jeg min tid på å lære studentene mine en bevist tegning, samt å lære dem hva de ikke skal gjøre. Kan du lykkes på Options Trading. Det er min tro på at 99 av folkene som leser dette kan lykkes på opsjonshandel, men det gjør ikke Jeg mener du vil det er en lang vanskelig vei til suksess og de fleste gir opp før de når sine mål. Jeg har hatt mer fiasko enn suksess i livet mitt, men jeg er vedvarende og det har tjent meg bra. Men det er viktig at du lager dine egne beslutninger og bestem hva t rading investering stil du er komfortabel med Hva som fungerer for meg, kan ikke fungere for deg. Jeg vil at du skal være en smart investor, og en smart investor er en som finner det beste handelssystemet som fungerer med sine egne unike karaktertrekk. De finner et kjøretøy aksjer, opsjoner, verdipapirer mv. og bruker det til å skape rikdom. Ta hva som helst du lærer her om aksjeopsjoner og innlemme det med din egen personlighet, men gjør ikke akkurat det jeg gjør det s dis empowerment Bruk informasjonen her som veiledning, så gjør dine egne handelsbeslutninger. Som din valghandler kan jeg hjelpe deg med å lære og lede deg i riktig retning. Jeg vet hva som fungerer og hva som ikke virker. Du får nytte av alle mine feil ved å unngå dem. Jeg ser frem til å veilede deg mot suksess. God Bless, Travis Wilkerson Trader Travis. PS Hvis du vil vite hvorfor jeg lærer i stedet for å bare bruke informasjonen for meg selv, så se bekjennelsen til en opsjonshandler for mentor siden. Om Trader Travis Links. Allaksjeopsjoner trading og teknisk analyse informasjon på denne nettsiden er kun for utdanningsformål Selv om det antas å være nøyaktig, bør det ikke betraktes som enbart pålitelig for bruk i å gjøre faktiske investeringsbeslutninger. Copyright 2009 - Present The Options Trading Group, Inc Alle rettigheter reservert Alternativer er ikke egnet for alle investorer da de spesielle risikoene knyttet til opsjonshandel kan utsette investorer for potensielt raske og betydelige tap. Vennligst les egenskaper og risiko for standardiserte alternativer før du investerer i opsjoner.613 Bryden Ave Suite C 157, Lewiston ID 83501. Hvem er De beste alternativene Trading Mentor. Mentoring har blitt et hett tema og diskusjonsspørsmål i vårt samfunn. I sentrum av denne diskusjonen er et grunnspørsmål. Hvem er den beste opsjonshandleren. Jeg har vært veldig heldig å ha utviklet relasjoner med noen av de beste mentorene og opsjonspedagogene der ute, vant jeg navnnavn for frykt for å unnlate noen, men hvis du har vært en del av dette fellesskapet de siste månedene har du sannsynligvis hatt nytte av live presentasjoner, videoer eller annet materiale som de generøst har gitt. Selvfølgelig er svaret på det sentrale spørsmålet - Det avhenger Men, hva. Det er en grunnleggende forskjell mellom en mentor og en lærer Sannsynligvis er den beste måten jeg kan beskrive forskjellen på å forholde meg til min erfaring som en lovstudent og senere som en ung advokat. Som en lovstudent deltok jeg i klasser, les et tilsynelatende uendelig antall bøker og avhandlinger, og i utgangspunktet jobbet halen min for å lære noen grunnleggende grunnleggende begreper om loven Etter tre år har jeg uteksaminert, forberedt på ingen måte for å tjene meg som advokat. Jeg landet en jobb hos et firma som var villig til å investere sin tid og tålmodighet med meg. De hjalp meg med å ta all den teorien og hvilken liten praktisk erfaring jeg hadde oppnådd i praksisplasser og kontoristskip og utviklet meg selv som en kompetent utøver. Mine lovskolens professorer var ikke m y mentorer De proppet så mye informasjon inn i meg som jeg ville tolerere, men jeg var bare en person i et rom med mange skribende notater, sliter med å forstå, kjemper for å forbli bevisst eller vanlig dag drømmer. I slutten av klassen ville professorene samle sine eiendeler og gå ut av bygningen. Det var opp til oss som studenter å fornemme hva som nettopp gikk ned i klasserommet. Mentoring er et annet dyr. Det krever et en-mot-fokus. En mentor trenger å lære om deg og din utvikling i yrket, slik at de bedre kan hjelpe deg med å utvikle deg selv. En mentor jobber med deg for å hjelpe til med å utvikle vaner og ferdigheter du mangler. De hjelper deg med å skjerpe saga. Mitt råd til de som ser på veiledningsprogrammer, er først å lære Grunnleggende Lær hva et anropsalternativ er og hvordan et puteringsalternativ er forskjellig. Studier konseptene bak alternativprisformel, volatilitet, grekerne og de ulike alternativstrategiene, jeg vil til og med foreslå å prøve forskjellige tr ading stiler i en papir handel konto eller med liten posisjon størrelser for å holde tapene svært små. Hvis du er i det tidlige stadiet av bare å lære om alternativer og hvordan du kan handle dem du er sannsynligvis ikke klar for et formelt betalt mentorforhold tid og penger vil sannsynligvis bli bedre investert i en grunnleggende utdanning og få litt praktisk erfaring fra markedet. Når du har en følelse av deg selv som en handelsmann, hvilken handel du foretrekker, og kan definere noen av dine mål som handelsmann - da kan du være i stand til å virkelig dra nytte av et godt mentorprogram. Så hvilken velger du Jeg vil foreslå å finne noen som handler metoder som ligner på din egen. Det kan også bidra til å finne noen med hvem du kan komme med. Trading er frustrerende nok Du vil ikke gjøre det mer, så ved å logge på et flermåneders program med noen som får deg til å male dine tenner. Alt programmet kommer til å være annerledes Jeg har sett folk registrere meg med mange av dem Th e folk som synes å ha størst nytte av programmene er de som tilbringer tid til å først lære grunnleggende og få litt erfaring og hvem da forsøker å undersøke de tilgjengelige programmene og finne den som passer best for dem. Kristoffer Smith. About the Author. Intensive Option Mentoring. Intensive Option Mentoring. The one-on-one personlig opsjon coaching program designet av forfatteren av Bibelen av alternativer trading. Lawrence G McMillan s Intensive Option Mentoring er et personlig valg utdanningsprogram som vil Gjør deg i stand til å studere en-mot-en med en profesjonell næringsdrivende, i ditt eget tempo. Alle mentoropplevelser er tilpasset dine behov og evner, samtidig som de oppfyller de høyeste kravene satt av Lawrence G McMillan. Om McMillan Policy-siden for fullstendig offentliggjøring av nettstedet. Testimonials Testimonials antas å være sanne basert på representantene til de personene som gir vitnemålene, men fakta som er oppgitt i testimonials, har ikke vært inde pendent revisert eller verifisert Det har heller ikke vært noe forsøk på å avgjøre om noen vitnesbyrd er representativ for erfaringene til alle personer som bruker metodene beskrevet her eller for å sammenligne erfaringene fra de personene som gir vitnemålene etter at vitnemålene ble gitt. Du bør ikke nødvendigvis forvente at samme eller lignende resultater.

No comments:

Post a Comment